چرا اینجوری اومد؟؟چرا نیومد راحتم کنه!تو خواب ، میرفتیم، بی سروصدا، بی عذاب بی درد بی درد عشق، بی دلتنگی بی حسرت!!خستم، خیلی خستم، خیلی!!دیگه توان زندگی ندارم، دلم با من نیست، همش ی گوشه نشسته ، التماسش میکنم سربراه نمیشه . فقط مرگ درمونشه!!راستی یلدا خوش گذشت ؟؟حافظ فالتو چطور گفت؟؟خنده رو لباته یا دق کنم؟؟+ خدایا ی زلزله 10 ریشتری برسون !!اینو که بلدی!!هان؟؟ نوشته شده در یکشنبه سوم دی ۱۳۹۶ساعت 2:9 توسط دیوونه| | نازنین ترین مریم...
ما را در سایت نازنین ترین مریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 19:40